GALATASARAY, UEFA Avrupa Ligi’nde Tottenham ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.
Florya Metin Oktay Tesisleri’nde teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı. 8’e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman, topa sahip olma çalışmasının ardından kuvvet çalışmasıyla sona erdi.
Öte yandan Ismail Jakobs tedavisinin ardından sahada bireysel çalışmalara başladı.
Sarı-kırmızılı ekip, yarın saat 11.00’de yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8037 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4902 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4877 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3050 kez okundu
5
Araştırma: Dünya iç çekirdeği durdu, ters yönde dönüyor olabilir
2689 kez okundu